сряда, 19 февруари 2014 г.

Предимства на електронния магазин


  Основните предимства на електронната търговия в сравнение с традиционните продажби са следните:
  - Електронният магазин  функционира непрекъснато и реално е на разположение 24 часа без да ви ангажира допълнително или да отнема от времето ви.
- Не се наемат търговски площи и поради това на практика липсват  обичайните разходи като разходи за наем на помощение на магазина, обслужващ персонал и за други текущи сметки. Това е сред силните страни на електронния магазин, защото без да се плащат скъпи наеми електронната търговия позволява неограничени продажби.
-  Повече възможности за увеличаване броя на потенциални купувачи и съответно разширяване обхвата на продажбите. Продажбите в интернет позволяват откриването на нови клиенти, доставчици или партньори в различни точки на света, защото  продуктите реално излизат на глобалния електронен пазар.
- Не е необходимо поддържането на голяма складова наличност и заявки за стоки могат да се правят и в момента на поръчка от клиентите. 
- Eдин добре разработен електронен магазин предоставя удобства и лесен достъп до всеки артикул. Потен
циалните клиенти имат възможност спокойно да разгледат даден каталог и да се информират за продуктите, цени и т.н.  
- Електронната търговия осигурява повече комуникационни канали и съответно се отварят повече възможности за осъществяване на рекламни кампании, промоции и други маркетингови инструменти. 
- Чрез платформите за електронна търговия става по- лесно управление на бизнеса и така се подобряват възможностите за отчетност.
- Предоставят се възможности за разширяване дела както на българския пазар,  така и за продажби и в чужбина.


Няма коментари:

Публикуване на коментар