Основните предимства на електронната търговия в сравнение с традиционните продажби са следните:
- Електронният магазин функционира непрекъснато и реално е на разположение 24 часа без да ви ангажира допълнително или да отнема от времето ви.
- Не се наемат търговски площи и поради това на практика липсват обичайните разходи като разходи за наем на помощение на магазина, обслужващ персонал и за други текущи сметки. Това е сред силните страни на електронния магазин, защото без да се плащат скъпи наеми електронната търговия позволява неограничени продажби.
- Повече възможности за увеличаване броя на потенциални купувачи и
съответно разширяване обхвата на продажбите. Продажбите в интернет
позволяват откриването на нови клиенти, доставчици или партньори в различни точки на света, защото продуктите реално излизат на глобалния електронен пазар.
- Не е необходимо поддържането на голяма складова наличност и заявки за стоки могат да се правят и в момента на поръчка от клиентите.
- Eдин добре разработен електронен магазин предоставя удобства и лесен достъп до всеки артикул. Потен
циалните клиенти имат възможност спокойно да разгледат даден каталог и да се информират за продуктите, цени и т.н.
циалните клиенти имат възможност спокойно да разгледат даден каталог и да се информират за продуктите, цени и т.н.
- Електронната търговия осигурява повече комуникационни канали и съответно се отварят повече възможности за осъществяване на рекламни кампании, промоции и други маркетингови инструменти.
- Чрез платформите за електронна търговия става по- лесно управление на бизнеса и така се подобряват възможностите за отчетност.
- Предоставят се възможности за разширяване дела както на българския пазар, така и за продажби и в чужбина.
Няма коментари:
Публикуване на коментар